Och så..

…var sommaren slut. Typ.

Om en vecka har jag börjat skolan. Sååå spännande, verkligen! Men innan dess ska jag hinna med ett veterinärbesök med vår nu 2-åriga ”valp” för årliga vaccinationen, lite shopping, lite party (Sara kommer på fre!!) åsååå. Sen förhoppningsvis hinna åka förbi Kiaras dagis, för en liten för titt innan hon börjar om två veckor.

Förhoppningsvis så kommer de bli lite tätare mellan inläggen nu när jag börjar plugga . Min vardag har ju varit rätt ensidig senaste året, så har känns rätt tråk att skriva då samma saker i vart annat inlägg – meen, kanske blir ändring nu. Kanske! hehe

 

Hur som har jag/vi haft en finfin sommar på alla sätt och vis – några veckor med Henriks familj, några med min också nästa en vecka i Turkiet. Och, BÄST AV ALLT, det ha ju som bekant varit kalasväder i princip hela sommaren. Länge sedan det varit en sån fin sommar. Nöjd!

 

 



Lämna en kommentar